Freitag, 30. Juni 2017

Polkadoodles: Challenge 26


Hallo Polkadoodles
Hello Polkadoodles

Heute startet eine neue Challenge bei
Today starts a new Challenge at


Thema / Theme
Anything Goes / opt. Red White & Blue



Diesmal habe ich eine Easel Card für euch erstellt
This time I have created a Easel Card for you


Das süße Mädchen ist das Image
The cute girl is that image


Die gesamte Kollektion "Frosted Winter" bekomt ihr 
You get the entire collection "Frosted Winter"





Und hier geht es nun zu unserer
And here it goes to our
Polkadoodles Crafting Challenge


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges






Kommentare:

  1. She is gorgeous!
    Angie - DT Sister. xx

    AntwortenLöschen
  2. This is gorgeous! Have a great weekend.

    AntwortenLöschen
  3. A lovely shaped card. Thank you for sharing your talent with us at Crafting From The Heart.
    Mary

    AntwortenLöschen
  4. such a pretty circular easel x

    AntwortenLöschen
  5. she is adorable tina,
    Thank you for joining us at Artistic Inspiration Challenge Blog.
    Shylaa DT@AICB
    Adhiraacreations

    AntwortenLöschen
  6. Really loving the shaped easel x

    AntwortenLöschen
  7. GORGEOUS!!!
    Thank you so much for joining us at Little Miss Muffet Challenge for the challenge #166. Sorry for the late comment. I hope to see you in our current challenge. :o)
    Milka GDT

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"