Mittwoch, 31. Mai 2017

A Perfect Time To Craft Challenge #06

Hallo ihr Lieben
Hello dears



Heute startet die 6. Challenge auf dem 
Today starts the 06. Challenge by


In diesem Monat ist unser Sponsor
This month is our sponsor

Patties Creations Digital Images
Bild könnte enthalten: Text

Bild könnte enthalten: 1 Person

Für meine DT - Karte habe ich mir ein Sternzeichen ausgesucht
For my DT card I chose a zodiac sign



Ich selbst bin Skorpion und mit genau diesem Spruch 
beschreibe ich mich immer. 
Darum habe ich ihn ausgewählt.
I myself am Scorpio and with exactly this saying
I always describe myself. That is why I chose him.


Ich habe den Skorpion mit Polychromos coloriert und 
ihm eine Menge Glitzer gegeben.
I colored the scorpion with Polychromos and 
gave it a lot of glitter.

Und jetzt freuen wir uns wieder sehr auf eure kreativen Werke
And now we are looking again forward to your creative work

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
  Hier noch ein paar links zu unserem Sponsor
Here are a few links to our Sponsor


Pattie´s Etsy Shop
Kein automatischer Alternativtext verfügbar.

Kein automatischer Alternativtext verfügbar.


Bis bald...
See you soon...
Tina

"PaperPlotterLotta"



Challenges











Kommentare:

  1. Gorgeous colouring and the project is amazing! Thank you for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door! Looking forward to seeing you again in the next challenge and good luck!
    Regards,
    Sunila & Aditi,
    Dots to Lines- DT TTCRD
    www.dotstolinesblog.wordpress.com

    AntwortenLöschen
  2. Wow, was für eine fantastische Coloration. Wäre nicht auf Polychromos gekommen. Mit dem Glitzer wirkt er so authentisch! Genial! Danke für deine Teilnahme bei EAC. Lg Michi

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous depth to the polychromo colouring, think the added sparkle is awesome, he's defo the star of the show! Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    AntwortenLöschen
  4. Your colouring is fantastic! A great card. Thanks for taking part in The Paper Shelter challenge this week xx

    AntwortenLöschen
  5. Such fun art, Tina. Thanks so much for stopping by to play along with us. Have a wonderful creative week, and please join us again soon.
    Blessings,
    Karen L
    Word Art Wednesday

    AntwortenLöschen
  6. Your colouring is stunning! It looks like a photo picture. :)
    Hugs, (Crea)Jacqueline

    AntwortenLöschen
  7. Cool!! Love it!! Thanks for playing with us at TPS this week! Good Luck! Hug Lena

    AntwortenLöschen
  8. Wow, you really colored my image perfectly! Very nice.
    Pattie
    Artist at Pattie's Creations Digital Images

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"