Freitag, 30. Juni 2017

Colour Crazy Craft Challenge Week 26

Hallo ihr Lieben
Hello Dears

Heute startet wieder eine neue Challenge bei
Today starts again a new challenge at



Theme / Theme
Anything goes


Diesmal ist unser Sponsor
This time our sponsor is

Ich habe für euch ein Lesezeichen erstellt und dafür dieses tolle Image verwendet
I created a bookmark for you and used this great image


Den Feen Staub habe ich noch in 2 herzen gefüllt, 
die an einem Band an dem Lesezeichen hängen.
The fairy dust I have also filled in 2 hearts, 
which are attached to a bookmark .



Koloriert mit Touch Twin Markern
Colored with Touch Twin Marker



Hier noch ein paar links zu unserem Sponsor
Here are a few links to our sponsor

OddballArt - Shop

Bild könnte enthalten: 1 Person

Und nun viel Spaß bei unserer Challenge 
Now have fun with our Challenge

Hier gehts lang zur / right this way to



Bis bald...
see you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges







Kommentare:

  1. Just love this, Tina! Amazing colouring and I love the hearts filled with fairy dust! Have a great weekend! xxx

    AntwortenLöschen
  2. Lovely project thanks for sharing with us at CRAFT this week I cant see any ribbon am I wrong please let us know if you have used so we can add you to the draw

    AntwortenLöschen
  3. Super gorgeous take on the Summer Colours chall theme.

    Thanks for sharing with us @ AGOAC this time.

    smiles Christine xx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"