Freitag, 26. Mai 2017

Polkadoodles: Challenge Reminder 20/21


Hallo Polkadoodles
Hello Polkadoodles


Heute möchte ich euch an unsere aktuelle Challenge erinnern.
Today i would like to remind you of our current challenge.


Ich habe für euch eine Slider Card erstellt und 
dazu verschiedene digitale Design Papiere verwendet.
Diese findet ihr in dem großen Set
I have created for you a Slider Card and 
used different digital design papers.
You can find them in the big Set




Wie du oben siehst, kannst du den Papierstreifen herausziehen und 
das süße Einhorn läuft dann zur rechten Seite. 
Dann kannst du den versteckten Text sehen.
As you see above, you can pull out the paper strip and 
the sweet unicorn runs to the right side.
Then you can see a hidden text.


Dieses süße Einhorn gibt es jetzt ganz neu im Shop.
Dort findest du auch all seine Freunde, incl. Texte.
This sweet unicorn is now available in the shop.
There you will also find all his friends, including themed sentiments.




Und hier gehts zu unserer
And here it goes to our

Wir freuen uns schon auf eure Werke 
We are looking forward to your works


Bis bald / See you soon

Tina
"PaperPlotterLotta"



Challenges

















Kommentare:

  1. Fabulous work. Love this.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    AntwortenLöschen
  2. Loving your make, beautifully coloured! Thanks for sharing with us at AYLI. Hugs xx

    AntwortenLöschen
  3. I love this, Jan! Just so sweet, it makes me smile. Thanks so much for sharing with us over at As You Like It Challenge!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"