Montag, 31. Juli 2017

A Perfect Time To Craft Challenge #07

Hallo ihr Lieben
Hello dears


Heute startet die 7. Challenge auf dem 
Today starts the 07. Challenge by


In diesem Monat ist unser Sponsor
This month is our sponsor




Kein automatischer Alternativtext verfügbar.


Für meine DT - Karte habe ich mir den lustigen Strauß ausgesucht
For my DT card I chose the funny ostrich



Koloriert habe ich ihn mit Aquarellfarben und Pinsel in Regenbogenfarben.
Ich liebe seinen frechen Blick.
I colored it with watercolors and brushes in rainbow colors.
I love his naughty look.




Und jetzt freuen wir uns auf eure kreativen Werke
And now we are looking forward to your creative works

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Hier noch ein paar links zu unserem Sponsor
Here are a few links to our Sponsor








Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"



Challenges












Kommentare:

  1. Fabulous colour palette and great image. Thank you for joining us at OLL challenges Wynn DT

    AntwortenLöschen
  2. LOL...this ostrich makes me giggle with that sentiment - awesome card, Tina!

    AntwortenLöschen
  3. Oh that ostrich image is great and love the coloring and that sentiment is so perfect for the ostrich. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful and colourful card, lovely. Thank you for Joining us at Glitter'N'Sparkle and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena
    Glitter'N'Sparkle DT

    AntwortenLöschen
  5. Great fun card love the colourful ostrich and perfect sentiment---Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    AntwortenLöschen
  6. Fab sentiment and a lovely colourful piece.
    Thanks so much for sharing with us at OLL.
    Lynn x
    DT

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"