Samstag, 6. Mai 2017

Bloobel: May Progressive Challenge: Bored at Work

Hey Bloobels


Es gibt auch in diesem Monat wieder eine Progressive Challenge 
There is also a Progressive Challenge again this month

Kein automatischer Alternativtext verfügbar.

Diesmal gab es das digitale Image
This time, there was the digital image



Aber es ist uns überlassen, was wir daraus machen.
But it is up to us what we make of it.


Hier mein Ergebnis:
Here is my result:

Colored with Polychromos

Ich habe aus dem gelangweilten Mann, 
einen völlig entspannten Mann gemacht und
ihm ein Gedankenbild hinzugefügt... 
I made of the bored man a completely relaxed man and 
added a thought image to him...


Das ist / This is


Man beachte auch die Aufschrift auf dem Brief, den er in der Hand hält!
Note also the inscription on the letter, which he holds in his hand!

Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges














Kommentare:

  1. Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy Linky Party.
    ~Owner/DT Janis

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous project, love the images. Thank you for joining our Anything Goes challenge at MMC. Hope to see you again soon.

    Sonia DT
    Making Memories Crafting
    Digitally Made

    AntwortenLöschen
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at PDE Linky Party, good luck!!! Amy DT

    AntwortenLöschen
  4. Great cards and your colouring is excellent.
    Thanks for joining us at Making Memories Crafting and I hope you'll be back again soon.
    Marilyn S

    AntwortenLöschen
  5. I love this! Very cute and clever!!
    Hugs!
    Darcy

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"