Sonntag, 28. Mai 2017

Bloobel: Henry ist da!

Hallo Bloobel´s
Hello Bloobel´s


Henry ist geboren!!!
Henry was born!!!


In dieser Woche bin ich zum 3. mal Oma geworden und
nach 2 süßen Mädchen ist es diesmal ein Junge.
This week I became the 3rd time Grandma and
after 2 sweet girls this time it is a boy.


Lisa Bloobel war so lieb und hat für mich dieses süße, kleine Baby gezeichnet.
Lisa Bloobel was so sweet and drawed for me this sweet little baby.

Bloobel Stamps



Koloriert habe ich mit Polychromos.
I have colored with polychromos.


Vielen Dank Lisa,
für dsiesen tollen Digi Stempel.
Thank you Lisa,
for this great Digi stamp.

Bloobel


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges




















Kommentare:

  1. Such a sweet card. Really sweet!
    Thanks for joining us at Making Memories Crafting
    Maria Pilar DT

    AntwortenLöschen
  2. Awe this is just so gorgeous. Lovely work and lovely image too. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Challenge, best of luck with your entry.

    Annette DT for  http://morgansartworld.blogspot.com.au/<br

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous! Thanks for sharing a Simply Create Too.
    ~DT Janis

    AntwortenLöschen
  4. I love the soft color on this beautiful card. Thanks for joining us at QKR Stampede this week. Karal DT

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations! Your setting for the image is so sweet - just lovely. Thanks for entering the weekly anything goes challenge at QKR Stampede this week. Hope to see you for the new challenge beginning tomorrow. Dorothy S, DT member

    AntwortenLöschen
  6. this is a beautiful new boy card
    Thanks you for sharing with us at a gem of a challenge
    Hugs Kelly x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"