Dienstag, 2. Mai 2017

All Dressed Up Stamps: I will not be another flower ...

Hallo Leute
Hello Peeps

Heute Abend hatte ich große Lust, 
noch eine Karte zu erstellen für die neue Challenge von
Tonight I really had fun creating a card for the new challenge of


Hier ist das Thema / Here is the Theme

"Anything goes"


Das Thema der Mai Challenge in der Facebook Gruppe ist
The theme of the May Challenge in the Facebook Group is


The Flowers again are selfmade with Foamiran :-)

Ich habe für meine Karte das süße Image genutzt
I used for my Card this sweet image
Coloriert mit Polychromos / Colored with Polychromos


Mir gefiel das Mädchen mit dem Blumenhut hervorragend zum Thema
I liked the girl with the flower hat outstanding for this Theme


Den Spruch von Erin van Vuren habe ich bei Pinterest gefunden
I found the saying of Erin van Vuren on Pinterest 


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges




















Kommentare:

  1. Such an elegant card. Love the use of colors and your layout. Thanks for joining us on the PIP challenge this week.

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card Tina and I love the verse!
    Thank you for joining us at All Dressed Up and I hope you'll be back soon.
    Marilyn S

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous card Tina.
    Thanks so much for joining us at All Dressed Up!
    *Bernadet DT*

    AntwortenLöschen
  4. Love the colors you used. I love seeing purple and green together. So glad you played with us at Make My Monday challenges.

    Robbie

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card. Love the darling image. Thanks for joining us at Make My Monday challenge. All the best. Nandini, DT

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"