Samstag, 8. April 2017

Some Bunny Loves Me


Hallo ihr Lieben
Hello dears


Endlich habe ich es mal geschafft, 
wieder eine Karte mit einem "All Dressed Up" Motiv zu gestalten.
Finally I managed to make a card with a "All Dressed Up" image again.


Dieses Motiv habe ich zum Thema der aktuellen FB-Challenge ausgesucht
This image I have selected on the topic of the current FB-Challenge



Ich habe verschiedene Stanzen von Polkadoodle, Sizzix und No-Name benutzt.
I have used different punches of Polkadoodle, Sizzix and No-Name.

Coloriert habe ich mit Polychromos
I colored with Polychromos


Bis Bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"



Challenges












Kommentare:

  1. So cute! Thanks for sharing at PDE Linky Party.
    ~Owner/DT Janis

    AntwortenLöschen
  2. What a fun image which you colored so very well! Lovely layers, too! So glad you joined the challenge at Four Crafty Chicks this week.
    Christine
    Guest DT
    http://withaverygratefulheart.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. Tina, this is darling! Thank you for linking with us at PDE, jackie DT member

    AntwortenLöschen
  4. Very cute card, great color combo and accents. Thank you for joining us at Jo's Scrap Shack.

    Sue - Jo's Scrap Shack DT
    http://suek86401.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at PDE Linky Party, good luck!!! Amy DT

    AntwortenLöschen
  6. Oh wow, this is so wonderful, great job. Love the color and the flowers are amazing.
    Thanks for sharing with us at 4 Crafty Chicks, wonderful.
    Leanne DT/4CC

    AntwortenLöschen
  7. This is so cute. Love it. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"