Sonntag, 30. April 2017

Polkadoodles New Release: ULA be a Mermaid

Ich bin´s wieder
It´s me again...


Hier habe ich nun ein Tag für euch
Here I have now a Tag for you



Ich liebe Meerjungfrauen...
I love Mermaids...


Begrüßt / Welcome




Das Tag habe ich mit Öl-Pastellkreiden gewischt, 
den Rand mit einem Schnörkel Motiv bestempelt und 
kleine Holzbuchstaben aufgeklebt und mit Glitzer bestrichen.
Ula wurde mit Polychromos coloriert und auch reichlich beglittert.
The TAG I have colored with oil pastel chalks, 
at the edge i stamped a flourish motif and 
glued small wooden letters on and glittered it.
Ula was colored with Polychromos and also abundantly glittered.

Es macht so viel Spaß mit ULA zu gestalten.
It's so fun to work with Ula.


Und hier bekommt ihr das komplette Set 
 And here you get the complete set

Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges











Kommentare:

  1. I just love your tag, so colourful too. Thanks for joining us at Stamping Sensations.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  2. A very pretty tag. I love how you have coloured the image.
    Thanks for joining us at CRAFT this week.
    Hugs Sheryl, DT member xx

    AntwortenLöschen
  3. Very cool tag!!! Love the background and the wonderfully colored image!! The sentiment is perfect as well <3 Thank you for joining us at CRAFT this week!
    Susan - DT

    AntwortenLöschen
  4. Thank you so much for sharing your work with us at Creates and Makes
    WIshing you good luck to win beautiful digistamps !

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"