Freitag, 28. April 2017

Polkadoodles: Challenge Reminder


Hallo Polkadoodles
Hello Polkadoodles


Für unsere aktuelle Challenge möchte ich euch heute eine Inspiration geben.
For our current challenge, I would like to give you an inspiration today.

Dazu habe ich einen Bilderrahmen dekoriert und
 ein Design Sheet verwendet von 
For this I decorated a picture frame and 
 used a Design Sheet from


Das große Set dazu bekommt ihr 
The Big Bundle you find 


Die Blumen habe ich aus Foamiran selbst hergestellt.
 Überall ein bisschen Glitzer darüber, gibt dem Ganzen eine süße Verspieltheit.
The flowers I have made from Foamiran itself. 
Everywhere a bit glitter glue on it, gives the whole a sweet playfulness.



Und hier gehts zu unserer
And here it goes to our
Thema / Theme
Anything goes / opt. Design Sheet

Wir freuen uns schon auf eure Werke 
We are looking forward to your works


Bis bald / See you soon

Tina
"PaperPlotterLotta"



Challenges




"WINNER"




Kommentare:

  1. Oh this is so very pretty - love that adorable banner. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge, Elizabeth (DT)

    AntwortenLöschen
  2. Love your card. All the details really add to the design to make it stunning!

    AntwortenLöschen
  3. Terrific card, Tina. Gorgeously designed and embellished. Beautiful colouring of the sweet image. Love the banner.
    Thanks for coming over to play with us at the Fussy and Fancy Friday Challenge.
    Hugs,
    Norma

    AntwortenLöschen
  4. You've done a grand job of prettying up this frame x

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful cute image thank you for sharing with us at Simply Papercraft - good luck
    Lyn - DT

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"