Montag, 17. April 2017

Polkadoodle: Horace & Boo - "Party Friends"


Ich bins wieder...
It's me again...


Heute sind Horace & Boo zu einer Party eingeladen.
Today Horace & Boo are invited to a party.


Diesmal habe ich eine U-Fold Karte erstellt 
This time I created a U-Fold Card


Alles zusammen und Papiere, Verzierungen und den Gruß findet ihr in dem 
All togehther and papers, embellishments and the greeting you find in the


Coloriert mit Polychromos / Colored with Polychromos


Ich hoffe, das neue Set gefällt euch genauso gut wie mir.
I hope you like the new set just as well as me.


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges












Kommentare:

  1. lovely sweet cute card thanks for sharing with Creatalicious Rachel DT

    AntwortenLöschen
  2. This is such a sweet card. Thank you for joining us at Crafty Creations.
    Ciao,
    Lisa

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous image and card, lovely sentiment too, thank you for joining us at the OLLCB.

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"