Sonntag, 2. April 2017

Oddball Fb - Challenge April


Hallo Oddballs
Hello Oddballs

Es ist April und somit startet auch wieder 
eine neue Challenge in unserer Facebook Gruppe.
It is April and thus starts again
a new challenge in our Facebook group.



Heute habe ich eine U-Fold Card für euch
Today I have a U-Fold Card for you

Verwendet habe ich den Digi Stempel:
I used the image: 


und das kleine Kaninchen von
and the small Bunny in the middle


Coloriert habe ich mit den Touch Twin Markern
I colored with Touch Twin Markers

Bitte nutzt meinen Code 
um auf euren nächsten Einkauf 10% zu erhalten
Please use my code
to get 10% on your next purchase

DTTINA10

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Den Etsy - Shop findet ihr
You can find the Etsy Shop



Nun lasst uns eure Werke sehen...
Now show us your works...

Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"












Kommentare:

  1. Such a cute card and placement of the images. Thanks for joining Aaa

    AntwortenLöschen
  2. cute card, thanks for sharing with us at AAA Cards

    AntwortenLöschen
  3. Love that gorgeous pearl trim and the colors you chose for this. The images you combined for this are great choices.

    Thank you for joining us at Li’l Patch of Crafty Friends for our challenge.

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"