Freitag, 10. März 2017

Oddball Fb - Challenge March

Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Auch in diesem Monat
gibt es wieder eine Facebook Challenge in der
Also this month
there is again a Facebook Challenge in the



Ich möchte euch dazu meine DT - Karte zeigen.
I would like to show you my DT card.

Ich habe dafür das Image verwendet
I used the Image



Coloriert habe ich mit den Touch Twin Markern
I colored with Touch Twin Markers

Bitte nutzt meinen Code 
Please use my code
um auf euren nächsten Einkauf 10% zu erhalten
to get 10% on your next purchase

DTTINA10

Den Etsy - Shop findet ihr
You can find the Etsy Shop



Nun lasst uns eure Werke sehen...
Now show us your works...



Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges











Kommentare:

  1. very nice. Thanks for joining us at The Crazy Challenge. Good luck.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    AntwortenLöschen
  2. Witzige Osterkarte ! Mal was anderes.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends !
    LG Jessica DT

    AntwortenLöschen
  3. Ein cooles Motiv. Danke für deine Teilnahme bei den AF.
    LG Dreja

    AntwortenLöschen
  4. Your card is fabulous.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni

    AntwortenLöschen
  5. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our RIBBON GIRL challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    AntwortenLöschen
  6. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use lots of green (St. Patrick’s Day)” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"