Freitag, 24. März 2017

New Image Inspiration from Oddball

Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Heute möchte ich euch zur Inspiration zwei neue Digi - Motive zeigen.
Today i want to show you for inspiration two new images






Coloriert habe ich mit den Touch Twin Markern
I colored with Touch Twin Markers


Ihr könnt wieder meinen Rabatt Code verwenden, 
damit ihr bei eurem Einkauf 10% erhaltet
You can use my discount code again,
so you get 10% on your purchase

DTTINA10


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges









Kommentare:

  1. Great card, Thanks for joining us at Southern Girls for our "Use a Die Cut" Challenge.

    AntwortenLöschen
  2. Cute cards. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this past week!

    AntwortenLöschen
  3. Fabulous cards!
    LOVE your images and colouring, such wonderful designs!
    Thank You for joining us at the Southern Girls :)

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"