Freitag, 10. Februar 2017

Polkadoodles: Show a little Love

Hallo ihr Lieben
Hello dears


Heute startet eine neue Challenge bei Polkadoodles Crafting
Today starts a new challenge at Polkadoodles Crafting


Anything goes /  Show a little Love


Zur Inspiration habe ich für euch einen Briefkasten für Liebesbriefe gemacht.
Passend zum Valentines Tag.
For inspiration I made a mailbox for love letters for you.
Fits for Valentine's Day.


Und es grüßt mit einem Herzen die süße 
And it greets with a heart the sweet




Coloriert habe ich mit Polychromos
I colored with Polychromos

* * *

Und nun denkt an unsere neue
And now think of ours new
Wir freuen uns schon auf eure Werke
We look forward to your work



Bis bald / See you soon
Tina
"PaperPlotterLotta"



Challenges:











Kommentare:

  1. Love this that post box is inspired gorgeous x

    AntwortenLöschen
  2. Lovely work!
    Thanks for sharing with Creative Lady Birds!

    AntwortenLöschen
  3. oh what a fabulous design. Look at that adorable mailbox and that sweet little girl. Great job!

    Thank you for joining us a Crafty Gals Corner.
    DT, Kimberly

    AntwortenLöschen
  4. Awww... Such a cute project.. I just love it.. Your coloring is flawless..love this..Thank you so much for joining us at Crafty Creations challenges. Hugs xx Deepti

    AntwortenLöschen
  5. Oh wow, this is super cute! The digi is sweet, and I just love the mailbox. Thank you for joining us at The Paper Shelter. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    AntwortenLöschen
  6. This is so super adorable. Have a great weekend x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"