Montag, 13. Februar 2017

Polkadoodles New Release: Darling Bud´s the 2.

 Einen fröhlichen Wochenanfang 
wünsche ich euch
I wish you a happy start of the week



Heute zeige ich euch ein weiteres DT - Werk mit einer der Darling Bud´s
Today i show you another DT - work with one of the Darling Bud 's


Das ist / This is 


Ich habe eine kleine Gießkannegemacht und 
das Motiv mit Polychromos coloriert. 
I made a small watering can and 
the image is colored with Polychromos.


Ich liebe diese Mädchen einfach und 
ihr werdet noch einige mehr zu sehen bekommen.
I love these girls simply and you will see some more.

Hier bekommt ihr auch das große Bundle der 
Here you get also the great bundle of the




Bis bald...
see you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges

DT-Favorite
Challenge Winner


!!Winner!!

Kommentare:

  1. Your project is fantastic, fabulous and awesome! Thank you so much for sharing it with us at Jo's Scrap Shack! it is great! Cyndi, DT

    AntwortenLöschen
  2. What an incredible design, Tina! I adore her hair! xxx

    AntwortenLöschen
  3. How fun is this project. Love the design and your coloring. Thanks for playing along with us this week at Jo's Fun Friday. AJ DT JSS

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful! I love the shape and the image is shaded perfectly. So glad you joined us at Morgan's Artworld.

    AntwortenLöschen
  5. Love the shaped card and beautiful image-fabulous hair----Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    AntwortenLöschen
  6. A lovely card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    AntwortenLöschen
  7. Lovely card thanks for joining us at Artistic Inspirations sorry my comment was late Louise DT x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"