Freitag, 3. Februar 2017

DT-Polkadoodles: Organisation on my Desk with Winnie Fruit Punch


Hallo ihr Lieben
Hello Dears


Heute startet eine neue Blog Challenge bei
Today starts a new blog challenge at 


Das Thema ist wie immer: Anything goes
The theme is as always: Anything goes

In der letzten Woche habe ich mein gesamtes Bastelzimmer ausgemistet, 
frisch gestrichen, einen neuen Boden verlegt und neue Möbel aufgestellt.
Auch auf meinem Schreibtisch musste unbedingt mehr Ordnung her...
In the last week I renovated my entire craft room. Freshly painted, new floor and new furniture. 
Also on my desk have to be more organisation...


Darum habe ich 2 kleine Stiftehalter in Form eines Buches erstellt,
 für die ich Winnie Fruit Punch - Design Sheets verwendet habe.
That's why I made 2 small pencil holders in form of a book 
and used for Winnie Fruit Punch - Design Sheets.

Für das 1. Buch habe ich dieses genutzt:
For the first book i used: 




Für etwas größere Buch:
For the little bigger Book i used the Design Sheet:



Ihr findet alle süßen Digis, Design Sheets, Papier und noch viel mehr auch im
You also can find all the sweet Images, Design Sheets , Papers and much more in the 




Und nun laßt uns eure kreativen Ideen sehen und nehmt an unserer Challenge teil.
Now let us see your creative ideas and join us at our challenge.

Polkadoodles

Wir sehen uns... / See you soon...

"PaperPlotterLotta"


Challenges:

classicdesignteamchallenge / AG / 01.02.

inspirationdestinationchallenge / AG / #21

countryviewchallenges. / February 17






Kommentare:

  1. They are fantastic I love them you did a great job xx

    AntwortenLöschen
  2. Oh these are so cool. I love these projects they look great. Nice work.

    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]


    AntwortenLöschen
  3. I just love these they are awesome Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    AntwortenLöschen
  4. Die sehen richtig gut aus, Tina! Eine schnelle und wirklich hübsche Art, Ordnung am Arbeitsplatz zu schaffen.
    Vielen Dank für deine Teilnahme an unserer Challenge bei Country View Challenges! Viel Glück!
    Evelyn

    AntwortenLöschen
  5. These are very pretty Tina, such a great way to keep your desk tidy. Thank you so much for joining in with my challenge at Country View Crafts and have a great week. Sue xx

    AntwortenLöschen
  6. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely project… Good luck in the draw and hope you will join us for our next challenge…
    [Diane-Louise DT for Classic Design Team Open Challenge Blog]

    AntwortenLöschen
  7. These are beautiful Tina, I bet they look fabulous on your desk.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"