Mittwoch, 4. Januar 2017

It´s magic in the air


Hallo ihr Lieben
Hello dears


Ich bin mal wieder dem Zauber der "All dressed up" Motive erlegen
I am once again the magic of "All dressed up" images succumbed



Dieses Motiv fand ich absolut niedlich
This image I found absolutely cute


Die tolle ovale Stanze ist von Polkadoodle
The great oval punch is from Polkadoodle


Coloriert habe ich das Motiv mit Polychromos
I colored the image with Polychromos



Challenges:









Eure / your
"PaperPlotterLotta"

I´m a 
Top3 Winner 


Kommentare:

  1. very nice!! Thanks for joining us at Creative Craft Cottage. Good luck.
    Bye, Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    AntwortenLöschen
  2. Oh is is so pretty, gorgeous image and love how you have framed her. Thank you for sharing with us at Creative Craft Cottage. Good luck in the draw and hope you will join us again soon. Jennifer DT member

    AntwortenLöschen
  3. Lovely card, thanks for sharing with Inspiration Destination and good luck. Wendy DT xx

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful! Thank you so much for participating in the Creative Craft Cottage this challenge and good luck.

    AntwortenLöschen
  5. This is really cute! Thanks so much for joining us at Connie Can Crop's monthly challenge, Anything Goes. Good Luck!

    AntwortenLöschen
  6. Adorable!! Love the details! Thanks for joining us at Connie Can Crop!

    AntwortenLöschen
  7. This is such a beauty Tina!
    Love the digi and your coloring.
    Thanks so much for joining us at All Dressed Up Challenge!

    AntwortenLöschen
  8. Love the blue and black color effect and the die is wonderful! Thanks for playing with us at All Dressed Up!
    Carolyn, DT

    AntwortenLöschen
  9. So glad you joined us at Connie Can Crop this month! I love your card!
    Marji dt

    AntwortenLöschen
  10. Gorgeous ! Thank you for joining in The Artistic Stamper Creative Challenge this month xx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"