Samstag, 3. Dezember 2016

Nikolaus ist auf dem Weg...


Hallo ihr Lieben
Hello my Dears


Heute bin ich ganz besonders glücklich...
weil ich euch eine ganz besonders witzige Karte zeigen darf.
Today I am very especially happy ...
because I may show you a very funny card.


Ich liebe ja die Digis von Bloobel und 
diesen lustigen Weihnachtsmann besonders.
I love the Digis of Bloobel and
this Jolly Santa especially


Diese Idee, ihn mit dem kleinen Lebkuchenmann so zu kombinieren,
habe ich bei einer lieben Bastelfreundin gesehen.
This idea of combining it with the little Gingerbread Man,
i have seen at a dear crafting friend.

Vielen Dank an 
Donna Mundinger,
dass ich deine Idee aufnehmen durfte.
Thanks to
 Donna Mundinger,
that I could take your idea


Coloriert habe ich mit Polychromos
I colored with Polychromos


Mir zaubert die Karte immer wieder ein breites Grinsen ins Gesicht...
und am liebsten würde ich sie für mich behalten. 
Ich hoffe, der Empfänger freut sich darüber genauso wie ich.
The card conjures a big smile on my face ...
and I'd like to keep them for myself.
I hope the receiver is happy about it, just like me.


Mit dieser Karte nehme ich an folgenden Challenges teil
With this Card i take part on following challenges









Eure / your 
"PaperPlotterLotta"






Kommentare:

  1. Ganz scheon! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

    AntwortenLöschen
  2. A delightfully funny Christmas card .Love the colours too . Thanks for sharing with us here at Open-Minded Crafting Fun Challenge

    AntwortenLöschen
  3. Sweet and so charming, the image is simply outstanding. Thanks for joining in on the fun over at Open-Minded Crafting Fun. We look forward to seeing you again.
    Hugs    
    Berni,DT
    open-mindedcraftingfun.

    AntwortenLöschen
  4. Tina, this is a lovely card. The images are such fun. Thank you for joining our challenge at
    Digistamps4Joy this week and good luck.. Ursula Uphof DT member


    AntwortenLöschen
  5. This is just gorgeous,thanks for sharing with us at Digistamps4joy.xxx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"