Dienstag, 20. Dezember 2016

Ich hab den Durchblick


Zur späten Stunde noch fix ne Karte
To the late hour still quickly a card



Letzte Woche habe ich eine neue Brille bekommen
Last week I got a new pair of glasses


Auch Lisa von Bloobel Stamps hat eine neue Brille und
darum einen neuen Digi Stempel erstellt
Also Lisa of Bloobel stamps has a new pair of glasses and
therefore a new Digi-Stamp created



Ich finde dieses Motiv so süß-verrückt
I find this image so cute-crazy
Coloriert habe ich mit Polychromos 
I colored with Polychromos Pencils


Challenges:

"Gewonnen" / "Won"


Eure / your
"PaperPlotterLotta"






Kommentare:

  1. Gorgeous card and very beautiful coloring of this super cute and fun image!
    Thank you for joining us at the Scrapbook Stamp Society Challenge!
    Good luck with your entry!
    xoxo olga DT member

    AntwortenLöschen
  2. This is such a fun card and super colouring. We hope you join us again at Die Cut Divas, CarolG

    AntwortenLöschen
  3. Wonderful coloring and such a FUN card.

    So glad you joined us at Die Cut Divas.

    AntwortenLöschen
  4. cute and fun card

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good Luck and hope to see you again

    Greetings Karin DT Coördinator

    AntwortenLöschen
  5. Gorgeous card. Thank you for joining us at Card Mania Challenge. Good luck!

    DT Evie

    AntwortenLöschen
  6. Stunning card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and Hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"