Donnerstag, 22. Dezember 2016

Hallo Baby

Hallo ihr Lieben
Hello dears


Heute musste ich noch schnell eine Baby-Karte machen
Today I had to make a baby card


Eine Freundin brauchte noch bis heute Abend
 eine Glückwunschkarte zur Geburt von 
A girlfriend still needed until tonight 
a congratulations card to the birth of

Finn-Arthur


Dazu habe ich einen Teddy - Stempel verwendet
und ihn mit Polycolor Stiften coloriert.
Alle Papiere, Halbperlen und der Stempel sind vom Action Markt.
For this I used a stamp with teddy bear and colored it with polycolor pens.
All papers, half pearls and the stamp are from the Action Market.


Der Teddy Zwerg ist so niedlich
The teddy dwarf is so cute


Challenges







"Gewonnen" / "Won"



Eure / your
"PaperPlotterLotta"



Kommentare:

  1. Such sweet cards! I love your coloring! Merry Christmas!! Thank you for joining our anything goes Word Art Wednesday Challenge! Ginny M, DT

    AntwortenLöschen
  2. This is a darling baby card and awesome that it was a last min. request. So glad you shared over at Inspiration Destination
    Billie A
    Inspiration Destination
    Catch the bug
    Creative with Stamps
    Aud Sentiments

    AntwortenLöschen
  3. Oh this is sooooo adorable, love it.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"