Donnerstag, 15. Dezember 2016

DT-SasayakiGlitter: New Release / Neuerscheinungen


Hallo, liebe Glitter-Fans
Hello, dear Glitter - Fans

Heute darf ich euch wieder ein paar nigel, nagel neue Digi Motive zeigen
Today I can show you again new Digi Images


Zuerst mal dieses süße Mädchen im Schnee
First one this sweet girl in the snow.


"Girl and Puppy in the Snow"


Ich mag diese Kleine sehr
I like this little one very much


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Hier habe ich eine Karte mit Beleuchtung erstellt
Here I created a Card with lighting


Und mitten drin steht ein kleiner, süßer Pinguin
And in the middle of it stands a small, sweet penguin


Hier sieht man, wie die Karte leuchtet
Here you can see how the Card is lit.


"Candycane Penguin"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

Und zum Schluss habe ich noch 3 verrückte Vögel für euch
And finally I have 3 crazy birds for you


Für den Winter haben sich die 3 ja warm angezogen...
For the winter the three are dressed very warmly


"Winter Flamingos"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Alle Neuerscheinungen sind ab sofort im Etsy Shop erhältlich
All new releases are now available in the Etsy Shop
Und nun viel Spaß beim shoppen
Now a lot of fun shopping

* * * * * * * * * * * * * * * * * 
Und hier gehts direkt in unsere FB - Gruppe
Here you come directly in our FB Group


Und auch bei Pinterest findet ihr viele unserer Anregungen 
And you can also find many of our inspirations at Pinterest



Mit der Karte "Candycane Penguin" nehme ich anfolgenden Challenges teil
I take part with the Card "Candycane Penguin" at following Challenges








Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. Oh, so many lovely cards. It is very hard to pick a favourite one but I think mine would probably be the cute little penguin .... or could it be the flemengos, or could it be ....

    Thank you for playing along with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    AntwortenLöschen
  2. I love it I love it I love it.
    Great work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    AntwortenLöschen
  3. Such a fabulous creation thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry DT Sarahjayne xx

    AntwortenLöschen
  4. Thank you for sharing with us over here at the World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Lisa DT for:-  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"