Mittwoch, 14. Dezember 2016

DT-Oddball: December FB-Challenge Reminder

Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Es ist wieder soweit... 
Hiermit möchte ich euch an unsere Dezember FB-Challenge erinnern
It's time again ...
I would like to remind you of our December FB-Challenge


Das übernimmt diesmal für mich 
Thats doing for me 

Jack

mit dieser / with this 
Easel Card


Der Hintergrund / Background wurde mit Distress Inks gestaltet
Coloriert habe ich mit Aquqarell Stiften von Faber


Er wünscht euch: Ein neues Jahr...
He want to wish to you:
A New Year...



... voller Überraschungen und genialen Momenten


Hier gehts zu / here you find




 Damit ihr 10% auf eurem nächsten Einkauf erhaltet, nutzt wieder den Code
DTTINA10

Don't forget to get 10% discount off your next purchase use the code
DTTINA10


Ihr könnt noch bis Dezember an der Challenge teilnehmen!
Schaut doch einfach mal rein bei uns Oddballs.
Wir freuen uns auf euch und eure Werke
You can still submit your cards to the challenge 
by the end of December.
Just take a look at us Oddballs.
We look forward to you and your works.



Mit diesem Werk nehme ich an folgenden Challenges teil:

With this Work i participate in the following challenges:

Eure / your
"PaperPlotterLotta"

Kommentare:

  1. Thanks for joining us at Let's Craft and Create.

    AntwortenLöschen
  2. Love the uniqueness of this card! Thanks for joining Lets craft and create

    AntwortenLöschen
  3. Very unique card and funny. Thank you for sharing your beautiful card with us at Let's Craft and Create and can't wait to see your next card or project with us soon. Nancy Hill, Design Team for Let's Craft and Create

    AntwortenLöschen
  4. A very individual card. Thanks for joining us at Happy Little Stampers Anything Goes with a Die Challenge.

    Emma - DT

    AntwortenLöschen
  5. What a wonderful unique card, I love it. Thanks for joining us at Let's Craft and Create. Jonnece DT

    AntwortenLöschen
  6. This is really fun! Thanks so much for joining us at Sunsational stamps this month!
    Marji DT

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous make!!
    Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
    Susan
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"