Dienstag, 20. Dezember 2016

DT-Lemon Shortbread: Neue Blog-Challenge Nr. 31 / Anything Goes


Hallo ihr Lieben
Hello dears


Es ist wieder Zeit für eine neue Challenge bei 
It's time for a new challenge at 



Für diese Challenge habe ich eine Fensterkarte mit einem elektrischen Teelicht gewerkelt
For this Challenge i create a illuminated Card with electric tealight behind the window 

Coloriert habe ich mit Polychromos
I colored with Polychromos


Das Motiv mit dem süßen Mädchen heißt
The image with the sweet girl is called



Und nun sind wir sehr auf eure Werke für die Challenge gespannt...
And now we are very excited about your work for the Challenge ...

Habt Spaß und viel Glück
Have fun and good luck



Challenges:







Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. Antworten
    1. Beautiful card.
      Thanks for joining with us at Retarte.
      Merry Christmas and Happy New Year.
      Yaiza, Stampartpapel DT

      Löschen
  2. Gorgeous project! You colored the girl's eyes beautifully, and I love the die cut window. Thank you for sharing at Jo's Scrap Shack!
    Christmas Blessings,
    Christine
    DT Member

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful creations. Thank you for joining us at Retarte#92
    Alexandra Dt

    AntwortenLöschen
  4. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Fun Day Friday. Hope to see you again next time.

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful jobs
    Thanks for joining us at Retarte Challenge
    Maria Pilar, DT Coordinator

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"