Dienstag, 6. Dezember 2016

DT-Lemon Shortbread: Neue Blog-Challenge Nr. 30 / Anything Goes


Hallo ihr Lieben
Hello dears



Es ist Nikolaus und heute startet auch wieder eine neue Challenge bei 
Today starts a new Challenge by 



Meine Wahl fiel diesmal auf das Motiv
My choice fell this time on the image



Coloriert habe ich das Motiv mit meinen neuen Polychromos 
I colored the Image with my new Polychromos



Noch muss ich viel üben... 
aber ich finde es schon recht gut gelungen, oder?
I still have to practice a lot ...
But I think it's done quite well, right?


Meine Karte habe ich bei folgenden Challenges eingereicht
I submitted my Card to the following Challenges









Eure / your
"PaperPlotterLotta"

Kommentare:

  1. Fabulous card! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craftroom Door! Looking forward to seeing you again next challenge 😊
    Regards ,
    Sunila and Aditi

    AntwortenLöschen
  2. This card is gorgeous! Beautiful coloring job and I love the cluster of flowers! Thanks so much for sharing with us at PDE Linky Party! ~Lori DT

    AntwortenLöschen
  3. Beautifully coloured image and love the flowers---Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    AntwortenLöschen
  4. I'm rather behind getting here to comment but didn't want to miss the opportunity to thank you for sharing your lovely card with us at Stamping Sensations challenge .

    I have a Tattered Lace Crossover machine to be won If you would like to join in here 

    B x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"