Montag, 12. Dezember 2016

Challenge Reminder / Challenge Erinnerung Julia Spiri

Hallo, Ihr Lieben
Hello, my Dears


Heute darf ich bekannt geben, 
dass ich ab sofort auch zum festen Design Team von Julia Spiri gehöre.
Today I may announce,
that I now also belong to the fixed design team of Julia Spiri.


Und mit dieser süßen Piratin auf einer Easel Card,
 möchte ich euch an die aktuelle Challenge auf Julias Blog erinnern.
And with this sweet pirate on a Easel Card,
 i would like to remind you of the current challenge on Julia's blog.


"Ahoi"


Hier findet ihr das Image im Shop
Here you can find the Image in the Shop



Coloriert habe ich sie mit Polychromos
I colord with Polychromos


Links

Facebook Fangroup: Stamps by Julia Spiri

Julia Spiri:  on Pinterest

Julia Spiri: Etsy Shop


Mit diesem Werk nehme ich an folgenden Challenges teil
With this work I take part in the following challenges








Kommentare:

  1. Love your creation! Awesome!
    Hugs, Julia xx

    AntwortenLöschen
  2. Very beautiful card. Thank you so much for joining us at Inspiration Destination. Good luck!!! Patricia

    AntwortenLöschen
  3. Hi Lovely card, Thanks for joining us at Crafting with Friends, Louise DT x

    AntwortenLöschen
  4. Great easel card love the beautifully coloured image and bling----Thank you for joining us at Love to Craft
    Carol DT x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"