Mittwoch, 21. Dezember 2016

Bloobel - Candle: YAY for Christmas

Bald ist es soweit....
Weihnachten steht vor der Tür
It´s nearly time....
Christmas is around the corner



Für eine liebe Freundin hab ich diese Kerze gepimpt
For a dear friend I pimped this candle


Sie ist immer für mich da, wenn ich mal Hilfe brauche und 
auch sonst ist sie mir eine tolle Freundin.
Das weiß ich sehr zu schätzen...
aber wahrscheinlich lasse ich sie das zu selten spüren.
Das muss ich ändern...
She is always there for me when I need help and
otherwise she is a great friend to me.
I appreciate very much...
but probably I'll let she feel that too rarely.
I have to change that...


Ich habe das Motiv auf ein weißes Seidenpapier gedruckt, 
mit Polychromos coloriert,
danach auf die Kerze gelegt und mit dem Föhn vorsichtig erwärmt.
Das Seidenpapier verschmilzt dann unsichtbar mit dem Wachs der Kerze.
I printed the picture on a white silk paper, colored with polychromos,
then put on the candle and gently warm it with the hair dryer.
Then the silk paper melts invisibly with the wax of the candle.

Ich hoffe, sie freut sich ein wenig über diese Kleinigkeit
I hope she is happy about this little thing

So sag ich / So i sayd




Challenges








Eure / your
"PaperPlotterLotta"




Kommentare:

  1. this is adorable, a wonderful present and full of fun and wonderful colouring. Thanks for joining TO

    AntwortenLöschen
  2. Adorable Tina love it.
    A big hello from your DT buddy from Polkadoodles I am now following so won't miss a thing xx Have a great Christmas
    Jacki

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello Jacki... Oh how kind of you. I also wish you happy holidays and merry christmas.
      Many hugs, Tina

      Löschen
  3. What a cute image, Tina ... so beautifully coloured ... and so fun! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous candle Tina thank you for joining us over on
    Inspiration Destination
    Dianne xx
    IDCB DT

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous Christmas candle! Gorgeous colouring! Thanks so much for sharing at Dis Digis!
    Lucy x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"