Samstag, 31. Dezember 2016

A Perfect Time To Craft Challenge #01


Ein frohes neues Jahr wünsche ich euch
I wish you all a Happy New Year


Das neue Jahr startet mit einem neuen Challenge Blog
und natürlich mit seiner 1. Challenge
The new year starts with a new challenge blog
and of course with his 1st challenge



 Und hier kommt meine Inspitartion
And here comes my inspiration


"Whimsy Houses"


Dieses süße Motiv wurde gesponsort von
This sweet Image was sponsored by





Diesen Digi Stamp findet ihr im Shop direkt 
You can find the Image directly in the Shop



Coloriert habe ich mit Polycolor von Lyra
I Colored with Polycolor from Lyra


Jetzt sind wir sehr gespannt auf eure Werke zur Challenge
Now we are very excited about your work for the Challenge

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hier noch ein paar links zu unserem Sponsor
Here are a few links to our Sponsor





Mit meiner Karte nehme ich an folgenden Challenges teil
With my Card i take part on following Challenges








Eure / your
"PaperPlotterLotta"




Kommentare:

  1. Gorgeous card Tina and Happy New Year !!
    Dianne xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you Dianne... i wish you the same for your new year!
      Hugs, Tina

      Löschen
  2. Stunning Hun , your lush xx hope you have a amazing 2007 lol

    AntwortenLöschen
  3. Hello
    Thanks for joining our ‘Anything Goes’ Challenge with your gorgeous card. The little houses are so cute. Good luck in the draw and hope you will come back for our next challenge. Happy New Year.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    AntwortenLöschen
  4. Super gorgeous Tina and great work. Love how you have displayed your first challenge with A Perfect Time To Craft.
    Hugs xxxx

    AntwortenLöschen
  5. Great job, love the image and the coloring you did, pretty, thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks.

    Leanne DT/4CC

    AntwortenLöschen
  6. I love your fun, whimsical card! The colors are perfect for this sweet image Thanks so much for playing along with us at CRAFT Challenge this week!

    AntwortenLöschen
  7. lovely card thanks for joining us at the ArtByMiran challenge this month
    Jane DT x

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card, the little houses are very cute. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends.

    AntwortenLöschen
  9. This is so cute and FUN, Tina! Love the coloring of the houses xoxoxo

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"