Samstag, 31. Dezember 2016

3D-Neujahrs Wunsch / New Years Greeting

Hallo ihr Lieben
Hello dears


Jetzt laufen die letzten 24 Stunden des Jahres...
Now run the last 24 hours of the year ...


und auch die Kühe feiern den Jahreswechsel.
and also the cows celebrate the turn of the year.


Ich habe hier ein kleines Holzhaus mit Designpapier beklebt und 
die süße Kuh mit den Luftballons für einen Neujahrs Gruß genutzt.
Coloriert habe ich mit Polychromos.
I have glued a small wooden house with design paper and 
used the sweet cow with the balloons for a New Year's greeting.
I colored with Polychromos.

Die Kuh gibt´s im 3er Set mit Designpapier 
The cow is available in set of 3 with design paper



Den gesamten Shop von Imagine that Digistamps findet ihr 
The whole store of Imagine that Digistamps finds you




Challenge:





Eure / your
"PaperPlotterLotta"



Kommentare:

  1. WOW Tina, I'm totally LOVING this project!! You did a fabulous project with this cute New Year's Cow *Ü* THANK YOU for linking up!! I wish you all the best in 2017 --- thanks so much for joining my FB Group!! xXx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I wish you a happy New Year, too. I like your Digis so much...
      Hugs, Tina

      Löschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"