Sonntag, 27. November 2016

Polkadoodles: Winnie North Pole - Gift Box


Einen schönen 1. Advent euch allen
A nice 1st Advent to you all

Ich musste es einfach wieder tun...
I just had to do it again ...


Diesmal habe ich eine längere Metalldose verwendet.
Da hinein passt eine Tafel Schokolade
This time I used a longer metal can.
A bar of chocolate fits into it


Zuerst habe ich ein Glitzerpapier auf die Dose geklebt und 
darauf dann Winnie und den Text gesetzt.
First I put a glitter paper on the can and 
then placed Winnie and the text.


Coloriert habe ich mit meinen Polychromos
I colored with my Polychromos

Hier findet ihr 
Here you can find 



Ich habe mich bewusst für etwas weniger Deko entschieden, 
damit Winnie besser zur Geltung kommt.
I have deliberately opted for something less decoration,
so that Winnie is better set in scene.

Ich hoffe, euch gefällt auch dieses Werk.
I hope you also like this work


Mit dieser Geschenkbox nehme ich an folgenden Challenges teil
With this Gift box i take part at following Challeneges














Danke für euren Besuch auf meinem Blog
Thank you for visit on my Blog


Eure /your
"PaperPlotterLotta"





Kommentare:

  1. Such a fun card. I love it!! Thank you for sharing at Digi Choosday. Rebecca x

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful project - I have this image too and this has inspired me to colour it up! - thanks so much for joining us over at the Glitter'n' Sparkle Challenge Blog.

    AntwortenLöschen
  3. Such gorgeous coloring on your adorable card. So much wonderful detail. Love all the sparkle. Thanks for taking "Time Out" to play our Christmas Challenge.

    AntwortenLöschen
  4. This is gorgeous, lovely colour choice, thanks for joining us at Craft Rocket, xxxxx

    AntwortenLöschen
  5. You colored this beautifully! Such a fun image! Thanks for playing along with us at Craft Rocket Challenges!

    AntwortenLöschen
  6. what a wonderful project filled with so much love and holiday joy!

    thank you so much for joining our challenge over at The Crafty Hazelnut's Christmas Challenge Blog Extra! :)

    AntwortenLöschen
  7. Just beautiful, Tina! Wonderful colouring!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane (DT) xxx

    AntwortenLöschen
  8. Fabulous coloring are speechless. I also really like the horizontal card, dashing the stamp. Good!
    Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs,
    creativEle

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous, beautiful colouring. Thanks for joining us for the ATG challenge at Polkadoodles Craft Challenge.
    Gail Polkadoodles DT
    https://polkadoodle.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  10. Wow your colouring is amazing. Thanks so much for participating over at Polkadoodles

    AntwortenLöschen
  11. wonderful creation just beautiful. goodluck on your entry and thanku for joining us at Creative moments challenge blog. DT Kristyn

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful card!!! Thank you for joining us at Digi Choosday Challenges. Monica.-Dt

    AntwortenLöschen
  13. Gorgeous creation hun, love the reindeer's & how you have coloured them

    Thank you for sharing with us at Digital Delights this month, good luck in the draw!
    Hugs Shell xx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"