Freitag, 11. November 2016

Schneeball Schlacht? - Snowball Fight?

Hey Oddballs


Habt ihr Lust auf eine Schneeball - Schlacht?
Fancy a snowball fight?


Tia hat sich schon eine Ladung Schneebälle bereit gelegt.
Tia has already prepared a load of snowballs.


Das Motiv / The Image:


Coloriert habe ich mit Polychromos von Faber Castell
I colored with Polychromos Pencils by Faber Castell



Mit dieser Karte nehme ich an folgenden Challenges teil
With this Card i take part on following Challenges








Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. Fantastic
    Thanks for sharing at Brown Sugar Challenges x

    AntwortenLöschen
  2. what a great card you made :) Thanks for playing with ABM Challenge Blog! Hugs Ute DT

    AntwortenLöschen
  3. What a wonderful creation! Thanks so much for playing with us this week at PDE Linky Party. Hope to see you again soon :)

    michelle (PDE DT)
    Purple Monkey Moments

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"