Samstag, 26. November 2016

Oooommmm.....

Wochenende....
Weekend....


Da kann man auch ein wenig Entspannung vertragen
There is also a little relaxation


Dieser Digi Stamp hatte es mir schon länger angetan
This Digi Stamp I wanted to have longer


Und da ich eigentlich dringend Entspannung brauche, 
dafür aber keine Zeit finde...
And since I really urgently need relaxation,
but do not find time...


...habe ich eine schnelle Karte erstellt, die ausdrückt, was ich gerade fühle.
... I created a fast Card that expresses what I'm feeling in the moment.

Coloriert habe ich mit den Polychromos
I colored with Polychromos


Den Digi Stamp "ZEN" von Bloobel gibts 
The Digi Stamp "ZEN" of Bloobel you can find



Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt
Thanks for visit my Blog

Mit dieser Karte nehme ich an folgenden Challenges teil
With this Card i take part on following Challenges








Eure / your
"PaperPlotterLotta"



Kommentare:

  1. I seem to be feeling the same way at the moment! Love this card and the sentiment. The bright colors are so cheerful and fit her so well.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card!!! Thanks so much for joining us in our Sunny Day Crafting challenge.Hope to see you again next week.

    AntwortenLöschen
  3. Great fun card, love the words. Thank you for joining us at the Pencil Case Challenge. Helen DT

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"