Sonntag, 6. November 2016

Du bist "Wunderbar" - You are "Wonderful"

Hallo 
ihr Lieben
Hello dears


Heute zeige ich euch meine 1. Karte mit einem Motiv von
Today i show you mi first Card with a Image of



Wieder eine Designerin, in deren Digis ich mich verliebt habe
Again a designer in whose digi stamps i have fallen in love


Dieses süße Motiv heißt
This sweet Image is



Coloriert habe ich mit Polychromos
I colored with Polychromos


Ich finde die Kleine so niedlich...
I find the little girl so cute...


Mit dieser Karte nehme ich an folgenden Challenges teil
With this Card i take part in the following challenges








Eure / your
"PaperPlotterLotta"




Kommentare:

  1. Tina she is Beautiful ,love her hair .. I love Polkadoodles too they are just lovely coloured up xx

    AntwortenLöschen
  2. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Craft, good luck!!! Amy DT

    AntwortenLöschen
  3. So cute love it thank you for joining into our challenge at Polkadoodles Challenge
    Michelle DT

    AntwortenLöschen
  4. Such a cute card, the image is so pretty and beautifully coloured.
    Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn xxx

    AntwortenLöschen
  5. Fabulous card and love your colouring. Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    AntwortenLöschen
  6. Fabulous project! Love it! Thanks so much for joining our 'Anything Goes' Challenge at Polkadoodles
    Claire xx

    AntwortenLöschen
  7. Love Winnies hair colour!!. Thanks for joining us at Polkadoodles Challenges. Tracy DT

    AntwortenLöschen
  8. Lovely card and amazing colouring. Thank you for joining in at Love to Craft Challenge. Pippa DT

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"