Dienstag, 15. November 2016

DT-SasayakiGlitter: New Release for cute Christmas Digi Stamps & One Day Freebie

Hallo, ihr Lieben
Hello Dears
Weiter gehts mit tollen neuen Digi Stamp Motiven
We continue with great  new Digi Stamp Images

Wie immer findet ihr diese und einige weitere neue Motive ab sofort im 
As always you can find these and much more new Images from now on in the
*************************************************************
Diese Motiv ist / This Image is

"Snowman and Duck"
Darf ich vorstellen? / May I introduce?
"Christmas Amy"
Einfach zuckersüß und mein persönlicher Favorit
Just sweetly and my personal favorite

Und dann noch diese beiden verschmusten Katzen 
And then these two cuddled cats
"Mistletoe Kitties"

Alle Karten habe ich mit Polychromos coloriert
I colored with Polychromos Pencils
!!!Außerdem gibt es ein Freebie für euch!!!
Das gibt es aber nur heute in unserer Facebook Gruppe. Kommt und holt es euch ab.
Also there is a freebie for you !!!
This is only available today in our Facebook group. Come and get it off.


*************************************************************

Nun wünsche ich euch viel Spaß beim shoppen 
Now i wish you a lot of fun shopping
Die Karte "Christmas Amy" habe ich bei folgenden Challenges eingereicht

I subbmitted the Card "Christmas Amy" to the following Challenges








"GEWONNEN"


Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. I really love your non-traditional colours. Great layout and textures here. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge 'Anything Goes November 2016'.
    Nicola CGE DT Amethyst Lily Designs

    AntwortenLöschen
  2. This is just gorgeous love it thank you for joining into our challenge at http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    Michelle DT

    AntwortenLöschen
  3. Love your Christmas cards they are just super gorgeous.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]



    AntwortenLöschen
  4. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Cute as a Button. Hope to see you again next time.

    AntwortenLöschen
  5. Great card - such a cute image.

    Thanks for joining us at the Classic Design Team Open Challenge.

    Helen x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"