Donnerstag, 3. November 2016

DT-SasayakiGlitter: New Blog Challenge: Winter

Hallo liebe Glitter - Fans
Hello, dear Glitter - Fans


Jetzt im November bietet es sich an, 
eine neue Challenge mit dem Thema Winter zu starten
Now in November it offers itself to start
 a new Challenge with the Theme of Winter.


Ich habe zu eurer Inspiration den Digi Stamp gewählt
 I chose the Image for your inspiration



Ich habe das süße Mädchen mit dem dicken Schal mit Aquarellstiften coloriert
I colored the sweet girl with the thick scarf with watercolor pencils


Und hier gehts lang zum 
And here you come to



Wir freuen uns auf eine rege Teilnahme und eure tollen Werke
We are looking forward to a lively participation and your great works









Mit dieser Karte nehme ich an folgenden Challenges teil:
With this card i participate in the following challenges:









Eure / your
"PaperPlotterLotta"





Kommentare:

  1. Lovely card. Very pretty colours. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers this week. Judy DT

    AntwortenLöschen
  2. What a beautiful card.
    Hugs
    Kuni
    my new challenge blog start on the 10th november and i hope to see you.
    http://sweetstamperschallenge.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  3. Love the cute image and sparkly snowflakes---Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    AntwortenLöschen
  4. Cute image and lovely design, Tina! Thanks so much for joining ATG Challenge at Aurora Wings. xxD

    AntwortenLöschen
  5. A beautiful card!

    Thanks for joining the 'Explosion of Colour' challenge at Crafty Cardmakers!

    AntwortenLöschen
  6. Tolle Karte und toll coloriert ;o) Danke fürs Mitmachen bei der "Explosion of Colour" Challenge bei den Crafty Cardmakers! Happy crafting, Maike ;o)

    AntwortenLöschen
  7. Fabulous creation, love the image & colours you have used

    Thank you for sharing with us this week at Inspiration Destination, good luck in the draw!
    Hugs Shell xx

    AntwortenLöschen
  8. Cute card.
    Thanks for sharing at LTCCB
    hugs
    Irena

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"