Dienstag, 1. November 2016

DT-Oddball: New anything goes Facebook - Challenge in November


Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Neuer Monat / neues Glück
New Month / new Luck


Zur Inspiration unserer November FB-Challenge habe ich ein TAG gewerkelt
To the inspiration of our November FB-Challenge I have worked a TAG


Image No.261



Bitte nutzt wieder meinen Code
DTTINA10
um einen 10% Rabatt auf euren Einkauf zu erhalten
Please used my Code
DTTINA10
to get 10% discount off your next purchase



Und nun freuen wir uns sehr auf eure Werke
We look forward to your works

Thema / Theme: Anything Goes

Hier gehts zur Challenge in unserer Facebook Gruppe
Here is the Challenge in our Facebook Group



Mit diesem TAG nehme ich an folgenden Challenges teil:
With this TAG I participate in the following challenges:








Eure / your
"PaperPlotterLotta"




Kommentare:

  1. That tag is so adorable. Great coloring and cute design. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge. We look forward to seeing more of your beautiful work. {Lil Patch of Crafty Friends Challenges} Hugs, Barbara

    AntwortenLöschen
  2. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 305 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too x

    AntwortenLöschen
  3. Charming! Thanks for joining us over at Winter Wonderland.
    Love n hugs
    Marie

    AntwortenLöschen
  4. Thank you for stopping by the November Crafty Awesomeness Challenge, fab project ..and thank you for the link back :) Good luck

    MsWipz

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"