Sonntag, 23. Oktober 2016

Winter wishes to you


Hallo ihr Lieben
Hello dears


Heute habe ich eine Winter Wunsch Karte für euch
Today i have a Winter Wish Card for you


 Wie ihr bereits wisst, habe ich erst vor kurzem die 
süßen Digi Stamps von Julia Spiri entdeckt.
As you already know, I only recently
Sweet Digi Stamps discovered by Julia Spiri.


Dieses Motiv heißt
This Image is


Coloriert habe ich mit Faber Castell Aquarellstiften
I have colored with Watercolor Pencils by Faber Castell


Ich habe mich sofort verliebt in dieses süße Gesicht
I immediately fell in love with this sweet face


Ich hoffe, ihr könnt den ganzen Glitzer sehen...
I hope you can see the whole Glitter on the Photos...



Ich nehme mit dieser Karte an folgenden Challenges teil
I take part in the following Challenges with this Card




!!!!GEWONNEN!!!!





Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. Adorable, bright and happy! Thanks for joining us at Brown Sugar!

    AntwortenLöschen
  2. Eine klasse Karte. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    AntwortenLöschen
  3. How gorgeous! Love this entry, thank you for sharing with Julia Spiri! Jackie DT member.

    AntwortenLöschen
  4. Awesome! Love your creations!
    Hugs, Julia xx

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful image ,and love your hair colors,awesome card design...Thank you for joining us at ATSM
    Željka DT

    AntwortenLöschen
  6. such a sweet image - I hope you join us again at Addicted to Stamps and More

    AntwortenLöschen
  7. Lovely card, great colouring! Thank you for joining our challenge at Lil Patch of Crafty Friends.
    Tracyx

    AntwortenLöschen
  8. This is gorgeous. Thank you for joining us over at Brown Sugar. We hope to see you next time.
    Hugs
    Linda xxx
    Brown Sugar DT

    AntwortenLöschen
  9. A beautiful creation! Thank you so much for joining us at Brown Sugar Challenge. We hope you join us again soon!

    AntwortenLöschen
  10. Love the hair thanxx for Sharing with us at lil patch of crafty friends
    Sherry@ lpocf dt

    AntwortenLöschen
  11. This is great. Thanks for joining us at Julia Spiri & using Julia's amazing image xx Jan DT

    AntwortenLöschen
  12. Dir ist eine zauberhafte Karte vom Bsteltisch gesprungen. Deine Coloration gefällt mir sehr gut. Danke, dass du bei Stempelsonne dabei bist. Liebe Grüße - Andrea

    AntwortenLöschen
  13. such a stunning card and thanks for sharing at Julia Spiri challenge this time. Good luck in the draw.
    AuntySue DT

    AntwortenLöschen
  14. Beautiful card, love the colouring of your fab image.Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create this month.
    Hugs, Sandy

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"