Sonntag, 2. Oktober 2016

Oddball - Zombies also need to hug someone!

Hallo, ihr Lieben
Hello dears


Heute habe ich wieder eine Karte mit Oddball Motiv erstellt
Today I have created a Card with Oddball Image




Bitte nutzt meinen Code
DTTINA10
um einen 10% Rabatt auf euren Einkauf zu erhalten

Please used my Code
DTTINA10
to get 10% discount off your next purchase


"Zombies müssen auch jemanden umarmen"


Ich nehme mit dieser Karte an folgenen Challenges teil:
I participate with this card on the following challenges:








Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt.
Thank you for your visit on my blog.


Eure
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. Thanks for joining us at Sunny Day Crafting.
    ~DT Janis

    AntwortenLöschen
  2. Cute card, love the sentiment! Thank you for linking up at Sunny Day Crafting! ~DT Sherry x

    AntwortenLöschen
  3. Lovely card! I love the colours and elements you've used! Thank you so much for sharing your card with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. Hugs Victoria (DT) x

    AntwortenLöschen
  4. Wonderful coloring- and I adore the pink. Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner.
    Amy-DT

    AntwortenLöschen
  5. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG, Claudia

    AntwortenLöschen
  6. Cute card!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"