Samstag, 8. Oktober 2016

Oddball: Pfuii Spinne / Pooh Spider

Hallo ihr Lieben
Hello dears


Ich liebe Halloween...
I love Halloween...


und darum hab ich mal wieder eine Karte 
mit gruseligem Motiv gewerkelt
and so I have  again made a card
with a creepy Image


Es ist / it is


Bitte verwende bei deinem nächsten Einkauf meinen Code,
um 10% Rabatt zu erhalten

DTTINA10

Please use for your next purchase my code
to get 10% discount


Coloriert habe ich mit den Faber Castell Aquarellstiften 
und Derwent Academy Skintones
I  colored with the Faber Castell watercolor pencils 
and Derwent Academy skintones


Es ist wirklich ekelig, so eine Spinne im Haar zu haben, oder?
 Realy, it is disgusting such a spider in the hair, right?

Ich möchte mit dieser Karte an folgenden Challenges teilnehmen:
I would like to enter this card into the following Challenges:








Eure / yours
"PaperPlotterLotta"

Kommentare:

  1. So cute! Thanks for joining us at Sunny Day Crafting.
    ~DT Janis

    AntwortenLöschen
  2. Thanks for joining us at PDE Linky Party.
    ~DT Janis

    AntwortenLöschen
  3. Genial und danke für deine Teilnahme bei Stamp Corner!
    Lieben Gruß

    AntwortenLöschen

  4. What a wonderful creation! Thanks so much for playing with us this week at PDE Linky Party. Hope to see you again soon :)

    michelle (PDE DT)
    Purple Monkey Moments

    AntwortenLöschen
  5. Love this card, Tina! This time of year is awesome, because there's so much more purple about! lol.
    I'm so glad to see you playing along in our October Anything Goes! challenge at LTCCB this month. Hope to see you again next month, too.
    Irena xxx

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful card.
    Thank you for joining us at the Animal Friends.
    Hugs
    Kuni
    PS: I will start my challenge blog sweetstampers on 10th of November and a hope to see you.
    sweetstamperchallengeblog.blogspot.com

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"