Freitag, 21. Oktober 2016

"Mach Platz, ich muss tanzen" / "Make Room, i gotta dance"


Guten Morgen, ihr Lieben
Good morning, dears



Lange hab ich nach einer Flamenco Tänzerin gesucht
For long time i was looking for a flamenco dancer


Und endlich bin ich fündig geworden... 
oder hat dieser süße Digi Stamp von Julia Spiri mich gefunden?
And finally i have found it...
or has this sweet Digi Stamp of Julia Spiri found me?


Darf ich vorstellen?
May i introduce?

"Little Carmen"


Die kleine Flamenco Tänzerin war ein Freebie.
The cute flamenco dancer was a freebie.

Aber in / but in

findet ihr viele, weitere tolle Digi Stamps.
you can found much more great Digi Stamps.


Ich nehme mit dieser Karte an folgenden Challenges teil
I take part in the following Challenges with this Card









Eure / your
"PaperPlotterLotta"














Kommentare:

  1. Sooo wonderful creation !!! Live that design and otid perfect colours you have schoosen !!!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at
    Through The Craft Room Door
    this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci
    DT member at TTCRD
    Cicci With The Pen {My Blog}



    Cicci Vid Pennan {My Blog}

    AntwortenLöschen
  2. What a wonderful pink card, fabulous image.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  3. Brilliant card using 'Little Carmen' love the design and colouring! Thanks so much for sharing it with us over at Julia Spiri Challenge!
    Hugs Donna xx
    (DT Member)

    AntwortenLöschen
  4. Gorgeous project!
    Thank you for joining us at Mari Digis!
    Hugs!

    AntwortenLöschen
  5. Sweet card!
    Thanks for sharing with Mari Digis!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"