Donnerstag, 6. Oktober 2016

DT-SasayakiGlitter: Neue Blog-Challange gestartet

 Hallo ihr Lieben
Hello dears


Es ist wieder soweit
Time has come


Auch in diesem Monat gibt es auf dem 
Also this month, there are on the

eine neue Herausforderung
a new Challenge



Ich habe für meine Karte und eurer Inspirtaion das Motiv gewählt
I choose for my card and your inspiration the image



Schaut mal, was für tolle Kostüme sie alle tragen
Look, what fantastic costumes carry all


Ich hoffe, euch gefällt das Motiv
I hope you like the Image

Mit dieser Karte nehme ich an folgenen Challenges teil:
 With this card I participate in the following challenges:



Kommentare:

  1. Love the card base. The colors you chose for your ghouls made it stand out behind the neutral card base. Thanks for sharing your creation with us @ Incy Wincy Designs All That Glitters Challenge. Good luck!-Maria Giselle

    AntwortenLöschen
  2. Oh what a fun group of monsters, Tina, GREAT design! Thanks for sharing it with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    AntwortenLöschen
  3. Hi Tina - what a great card! Love the layout and the sparkly flower & bats! Thanks for playing along at Incy Wincy Designs this time.
    Helen x (DT)

    AntwortenLöschen
  4. ho this is so adorably spooky! great halloween project here! thank you so much for being with us on this challenge at Paradise of stamps!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"