Montag, 24. Oktober 2016

DT- Oddball: New October Release + *Video Spinner Card


Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Es ist wieder soweit. Lizzy hat wundervolle, neue Digi Stamps erstellt
It's time again. Lizzy created wonderful new Digi Stamps


Alle Neuerscheinungen sind ab sofort im Shop erhältlich
All new releases are now available in the shop

Etsy:  

Bitte, nutzt meinen Code 
DTTINA10
um einen 10% Rabatt auf euren Einkauf zu erhalten

And if you now get pleasure to browse,
there are even more new Digi's in store!

Please, used my code
DTTINA10
 to get 10% discount off your next purchase 


Ich habe 5 Motive gewählt und Karten für euch gewerkelt.
Nun stelle ich sie zu eurer Inspiration hier vor 
I have created 5 cards for you and
present these to your inspiration


 Piper & Louie
No.348

 Sleeping Fox
No.347

Stars & Bubbles
No.343


Dieses Motiv ist quasi erst in letzter Minute noch dazu gekommen
This Image has only arrived at the last minute

Grave & Bone Yard Scene
 #349

 
Spooks
No.345

Und zu dieser Kullerkarte habe ich ein kleines Video aufgenommen. 
Darin sieht man erst, wie schön sie glitzert und die kleine Spinne im Kreis kriecht.
And to this Spinner-Card I have a small video.
In it you can see how beautiful she glitters and the little spider creeps in the circle.

video



Mit der "Spooks" - Spinner Card 
möchte ich an folgenden Challenges teilnehmen
With the "Spooks" - Spinner Card
I would like to participate in the following challenges










Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. Gorgeous Halloween creation. Love your beautiful Image which you have coloured so nicely. Love the colours chosen and love the design. Nice Work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    AntwortenLöschen
  2. Amazing cards! Your coloring on these images is fantastic!
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wanda DT World Wide Open Design Team Challenge

    AntwortenLöschen
  3. Thank you for sharing with us over here at the World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Lisa DT for:-  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    AntwortenLöschen
  4. Awesome thank you for sharing with us at Dark n Daring - good luck and hope to see you again soon
    Lyn - DT

    AntwortenLöschen
  5. Thank you for sharing with us over here at the World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Susan DT for:-  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"