Donnerstag, 6. Oktober 2016

Bloobel Stamps: Küss mich unterm Mistelzweig

Juhuuu... 
bald ist Wochenende
Soon is weekend


Und es geht mit großen Schritten auf Weihnachten zu
And it goes with big steps to Christmas


Kennt ihr diesen Brauch, 
wenn man unter einem Mistelzweig steht?
If you know this custom, if one is under a mistletoe?


Ich habe diesen süßen Digi Stamp von Bloobel für eine Karte genutzt
I used this sweet digi stamp from Bloobel for a card



Na dann passt gut auf...
Wenn ihr unter einem solchen Zweig steht, 
darf man geküsst werden!
Well, then take care ...
If you are under such a branch,
you can be kissed!


Ich möchte mit dieser Karte an folgenden Challenges teilnehmen
I would like to enter this card into the following Challenges 




Eure / your
"PaperPlotterLotta"


Kommentare:

  1. Brilliant fun card .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥
    Aud Sentiments
    My Blog As I do Rodos

    AntwortenLöschen
  2. What a cute and fun card! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. This is great! Thanks for joining us at TTCRD xx Jan DT

    AntwortenLöschen
  4. Super cute image and love your bright colors you used...thank you for joining us at AUD SENTIMENTS CHALLENGE this week
    Željka DT

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"