Donnerstag, 29. September 2016

DT-Oddball Art Stamps: Bald schon ist Halloween

Am 31. Oktober ist Halloween
On October 31 is Halloween


Dann fliegen sie wieder tief; die Hexen ...
Then they fly again deep; the witches ...


Ich habe dazu einen Hexenhut gewerkelt und dafür das Motiv gewählt
I have to made a witch hat and used 



Bitte, nutzt meinen Code 
DTTINA10
um einen 10% Rabatt auf euren Einkauf zu erhalten

Please, used my code
DTTINA10
 to get 10% discount off your next purchase 



Ich nehme mit dem Hut an folgenden Challenges teil:
I will participate with the hat on the following challenges:



"GEWONNEN"



Eure / your
"PaperPlotterLotta"



Kommentare:

  1. Beautifully coloured image brilliant card . Thank you for joining us at Dark 'n' Daring Challengesgood luck Ginny DT for Dark 'n' Daring Challenges
    My Blog As I do Rodos

    AntwortenLöschen
  2. How fun is this! You really got into the spirit of Halloween! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    AntwortenLöschen
  3. Great creation!! Thank you for joining us at Dark'n'Daring. Cindy (DT)

    AntwortenLöschen
  4. Brilliant creation and great colouring-love the eyes----Thank you for joining us at Artistic Inspirations
    Carol DT x

    AntwortenLöschen
  5. Der Hut ist toll. Und ich mag alle Farben die benutzt hast.
    Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"